I. Definicje

Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:

1. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje Zamówienia w ramach Sklepu;

2. Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.);

3. Regulamin – niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach sklepu internetowego ONLYSOFA.PL

4. Sklep internetowy ONLYSOFA.PL – serwis internetowy dostępny pod http://www.onlysofa.pl , za pośrednictwem, którego Klient może w szczególności składać Zamówienia;

5. Towar – produkty prezentowane w Sklepie Internetowym onlysofa.pl;

6. Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy ONLYSOFA Stanisław Kiel a Klientem, zawierana z wykorzystaniem serwisu internetowego Sklepu;

7. Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej – ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej
oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.);

8. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.);

9. Właściciel sklepu internetowego ONLYSOFA Stanisław Kiel, ul. 28 Czerwca 1956r. nr 398/303, 61-441 Poznań NIP 7861724602 ,REGON 388791222.

10. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Towaru.

11. RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

II. Postanowienia ogólne

Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:

2.1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego ONLYSOFA.PL.

2.2. Niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

2.3. Sklep internetowy, działający pod http://www.onlysofa.pl , prowadzony jest przez ONLYSOFA Stanisław Kiel.

2.4. Niniejszy Regulamin określa w szczególności :

a. zasady dokonywania rejestracji i korzystania z konta w ramach sklepu internetowego;

b. warunki i zasady dokonywania elektronicznej rezerwacji produktów dostępnych w ramach sklepu internetowego;

c. warunki i zasady składania drogą elektroniczną Zamówień w ramach sklepu internetowego;

d. zasady zawierania Umów sprzedaży z wykorzystaniem usług świadczonych w ramach Sklepu Internetowego.

2.5. Korzystanie ze sklepu internetowego jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient następujących minimalnych wymagań technicznych:

a. Internet Explorer w wersji 8.1 lub wyższej z aktualnymi wtyczkami Flash / Java;

b. Mozilla Firefox, Chrome lub Opera z aktualnymi wtyczkami Flash / Java;

c. minimalna rozdzielczość ekranu to 1024x768 pikseli, zalecana 1280x800 pikseli;

2.6. W celu korzystania ze sklepu internetowego Klient powinien we własnym zakresie uzyskać dostęp do stanowiska komputerowego lub urządzenia końcowego, z dostępem do Internetu.

2.7. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa ONLYSOFA Stanisław Kiel, zastrzega sobie możliwość ograniczenia świadczenia usług za pośrednictwem sklepu internetowego do osób,
które ukończyły wiek 18 lat. W takim przypadku potencjalni Klienci zostaną o powyższym powiadomieni.

2.8. Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej serwisu http://www.onlysofa.pl
 oraz pobrać go i sporządzić jego wydruk.

2.9. Informacje o Towarach podane na stronach internetowych Sklepu, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy,
w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego. ONLYSOFA Stanisław Kiel,. zastrzega sobie prawo do niezrealizowania zamówień z ważnych powodów ekonomicznych.

III. Zasady korzystania ze Sklepu Internetowego

3.1. Warunkiem rozpoczęcia korzystania ze Sklepu Internetowego jest rejestracja w jego ramach.

3.2. Rejestracja następuje poprzez wypełnienie i zaakceptowanie formularza rejestracyjnego, udostępnianego na jednej ze stron Sklepu.

3.3. Warunkiem rejestracji jest wyrażenie zgody na treść Regulaminu oraz podanie danych osobowych, które Sklep Internetowy może przetwarzać
w celu realizacji zamówienia na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO.

3.4. ONLYSOFA Stanisław Kiel może pozbawić Klienta prawa do korzystania ze Sklepu Internetowego, jak również może ograniczyć jego dostęp do części lub całości zasobów Sklepu Internetowego,
ze skutkiem natychmiastowym, w przypadku naruszenia przez Klienta Regulaminu, a w szczególności, gdy Klient:

a. podał w trakcie rejestracji w sklepie internetowym dane niezgodne z prawdą, niedokładne lub nieaktualne, wprowadzające w błąd lub naruszające prawa osób trzecich,

b. dopuści się innych zachowań, które zostaną uznane przez ONLYSOFA Stanisław Kiel za zachowania niezgodne z obowiązującymi przepisami prawa lub ogólnymi
zasadami korzystania z sieci Internet lub godzące w dobre imię ONLYSOFA Stanisław Kiel.

3.5. Osoba, która została pozbawiona prawa do korzystania ze sklepu internetowego, nie może dokonać powtórnej rejestracji bez uprzedniej zgody ONLYSOFA Stanisław Kiel.

3.6. W celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazu komunikatów i danych w związku ze świadczonymi w ramach Witryny usługami, Sklep internetowy podejmuje środki techniczne
iorganizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji
przez osoby nieuprawnione danych osobowych przesyłanych w Internecie.

3.7. Klient zobowiązany jest w szczególności do:

a. korzystania ze Sklepu internetowego w sposób nie zakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń,

b. korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Sklepu internetowego jedynie w zakresie własnego użytku osobistego,

c. korzystania ze Sklepu internetowego w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa,
postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet.

IV. Procedura zawarcia Umowy sprzedaży

4.1. W celu zawarcia Umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu internetowego należy wejść na stronę internetową ONLYSOFA.PL, dokonać wyboru towaru z oferty Sklepu
podejmując kolejne czynności techniczne w oparciu o wyświetlane Klientowi komunikaty oraz informacje dostępne na stronie i wysyłane e-mailem z kontakt@onlysofa.pl

4.2. Wybór zamawianych Towarów przez Klienta jest dokonywany poprzez ich dodanie do koszyka.

4.3. W trakcie składania Zamówienia – do momentu naciśnięcia przycisku „Zamawiam” – Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych oraz w zakresie wyboru Towaru.
W tym celu należy kierować się wyświetlanymi Klientowi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie.

4.4. Po podaniu przez Klienta korzystającego ze sklepu internetowego wszystkich niezbędnych danych, wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego Zamówienia.
Podsumowanie złożonego Zamówienia będzie zawierać informacje dotyczące:

a. przedmiotu zamówienia,

b. ceny zamawianych produktów, w tym kosztów dostawy oraz dodatkowych kosztów (jeśli występują),

c. wybranej metody płatności,

d. wybranego sposobu dostawy,

e. czasu dostawy.

4.5. W celu wysłania Zamówienia konieczne jest dokonanie akceptacji treści Regulaminu, podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe oraz naciśnięcie przycisku „Złóż zamówienie”.

4.6. Wysłanie przez Klienta Zamówienia, stanowi oświadczenie woli zawarcia z ONLYSOFA Stanisław Kiel umowy sprzedaży, zgodnie z treścią Regulaminu.

4.7. Po złożeniu Zamówienia, Klient otrzymuje automatycznie wygenerowaną przez system wiadomość e-mail zatytułowaną "Potwierdzenie wpłynięcia zamówienia",
 zawierającą potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia.

4.8. Umowę traktuje się za zawartą z momentem otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail zatytułowanej "Potwierdzenie przyjęcia zamówienia"
zawierającą ostateczne potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji.

4.9. Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim, o treści zgodnej z Regulaminem.

4.10. Kupujący ma prawo do pisemnego odstąpienia od zawieranej umowy bez podania przyczyny w terminie czternastu dni, od daty zawarcia umowy na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.) W przypadku pisemnego odstąpienia od umowy Klient zobowiązany jest do zwrotu towaru w terminie czternastu dni. Uprawnienie, o którym mowa powyżej dotyczy również osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

4.11. Anulowanie złożonego i opłaconego Zamówienia przez Klienta jest możliwe tylko przed wysyłką towaru do klienta. W tym celu należy skontaktować się e-mailowo: kontakt@onlysofa.pl.

4.12. Zamówienia złożone i nieopłacone przez Klienta są automatycznie usuwane z systemu sklepu ONLYSOFA.PL po 5 dniach od wpłynięcia Zamówienia.

4.13. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem ONLYSOFA.PL
skontaktuje się z Klientem, który podejmie decyzję o sposobie realizacji Zamówienia (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości Zamówienia).

4.14. W przypadku skorzystania z prawa do 14-dniowego odstąpienia koszt zwrotu towaru ponosi kupujący.

4.15. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione Towary: Płatności BLIK, karta płatnicza, przelew elektroniczny poprzez zewnętrzny system płatności imoje, obsługiwany przez firmę ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowicach.

Towary sprzedawane w Sklepie są objęte gwarancją producenta”

V. Dostawa

5.1. Dostawa Towarów jest ograniczona do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej i odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.

5.2. Dostawa zamówionych Towarów odbywa się przesyłką kurierską. Koszty dostawy zostaną wskazane w czasie składania Zamówienia.

5.3. Termin realizacji dostawy wynosi do 8 tygodni, licząc od dnia zaksięgowania wpłaty za zamówienie na rachunku bankowym ONLYSOFA Stanisław Kiel.

5.4. Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej serwisu http://www.onlysofa.pl

VI. Ceny i metody płatności

6.1. Ceny Towarów podawane są w złotych polskich i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT.

6.2. Klient ma możliwość uiszczenia ceny:

a. przelewem na numer konta bankowego17 1050 1520 1000 0092 8482 7038.

b. klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione Towary: Płatności BLIK, karta płatnicza, przelew elektroniczny poprzez zewnętrzny system płatności imoje,
obsługiwany przez firmę ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowicach

VII. Ceny i metody płatności

7.1. Klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny,
składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni i wysyłając je na adres ONLYSOFA Stanisław Kiel, ul. 28 Czerwca 1956r. nr 398/303, 61-441 Poznań.

7.2. Termin 14-dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie konsumentowi Towaru.

7.3. Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku towarów i usług wykraczających poza standardową ofertę sklepu,
towarów na personalne zamówienie oraz przygotowanych na specjalne zamówienie klienta i dostosowanych do jego indywidualnych potrzeb;

7.4. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym,
chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
Zwrot zakupionego towaru należy uzgodnić pod adresem: kontakt@onlysofa.pl

a. do przesyłki powinien zostać dołączony prawidłowo wypełniony protokół zwrotu i dowód zakupu towaru.

b. wysyłki, które klient zwrotnie opisze za pobraniem lub płatne gotówką, nie będą przyjmowane i w rezultacie wrócą do Nadawcy.

c. koszty odesłania towaru ponosi kupujący. Odesłanie towaru ze względu na gabaryty i wagę wiąże się z wyższymi kosztami niż zwykła przesyłek pocztowa.

VIII. Reklamacje dotyczące Towarów

8.1. ONLYSOFA Stanisław Kiel jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, za niezgodność z Umową sprzedaży
Towaru zakupionego przez tego konsumenta, w zakresie określonym Ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.

8.2. Reklamacje wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres e-mail kontakt@onlysofa.pl,
a sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe,
do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

8.3 ONLYSOFA Stanisław Kiel, jest producentem towarów. Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej.
Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.

8.4 Kupujący , który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi , jest obowiązany na koszt sprzedawcy, dostarczyć rzecz wadliwą do miejsca uzgodnionego ze sprzedawcą pod adresem e-mail: kontakt@onlysofa.pl.

8.5 W sytuacji gdy konsument wybrał sposób dostawy towaru inny niż najtańszy z oferty sprzedawcy, sprzedawca nie jest obowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego kosztów dostawy.
Ofertę sposobu zwrotu, w tym kosztów i miejsca , sprzedawca prześle konsumentowi po zgłoszeniu przez konsumenta konieczności odesłania towaru.

8.6 Wymiary dostarczonego towaru mogą się różnić od wymiarów towaru prezentowanego w Sklepie internetowym z tolerancją +/- 5 cm, co nie stanowi wady towaru. 

VIII. Reklamacje dotyczące Towarów

9.1 ONLYSOFA Stanisław Kiel, podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni funkcjonalnego produktu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej
izobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.

9.2. Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić ONLYSOFA Stanisław Kiel, o wszelkich wadach zakupionego produktu.

9.3. Wady produktu Klient może zgłaszać pisemnie (korzystając z dostępnego w stopce strony formularza reklamcji) na adres: ONLYSOFA Stanisław Kiel, ul. 28 Czerwca 1956r. nr 398/303, 61-441 Poznań
mailowo pod adres kontakt@onlysofa.pl.

9.4. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.

9.5. ONLYSOFA Stanisław Kiel, zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta,
kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

X. Przetwarzanie danych osobowych

10.1. Przekazywanie ONLYSOFA.PL danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne do zrealizowania zamówień. Bez tych danych nie jest możliwe zawarcie umowy kupna sprzedaży.

10.2. Dostęp do danych osobowych Klienta ma jedynie ONLYSOFA.PL.W celu realizacji zamówień na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO,
lub w celu wysyłek sprofilowanych wiadomości poprzez Newsletter, jeśli wyraziłeś/aś na to zgodę.

10.3. Administratorem danych osobowych jest ONLYSOFA Stanisław Kiel; NIP 7861724602. ONLYSOFA Stanisław Kiel odpowiada za ich przetwarzanie w sposób bezpieczny, zgodny
z umową oraz obowiązującymi przepisami prawa. W sprawach ochrony danych osobowych Klienci mogą skontaktować się z kontakt@onlysofa.pl.

10.4. Przekazywane do Sklepu Internetowego dane osobowe są kontrolowane przez: ONLYSOFA Stanisław Kiel, ul. 28 Czerwca 1956r. nr 398/303,61-441 Poznań, NIP 7861724602, REG. 388791222

10.5. Dane osobowe Klientów przetwarzane w celach związanych z realizacją zamówień będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji zamówień, po czym dane podlegające archiwizacji
będą przechowywane przez czas nieokreślony w celu realizacji polityki rabatowej, reklamacji czy sporządzania ofert specjalnych. Dane osobowe przetwarzane w celach marketingowych objętych
oświadczeniem zgody będą przetwarzane do czasu odwołania zgody.

10.6. Klient ma prawo w każdej chwili żądać dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu
wobec przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych.

10.7. Dane osobowe Klientów mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
Profilowanie będzie polegało na ewentualnym zaproponowaniu Klientowi produktów/usług lepiej dopasowanych, jednak decyzje wiążące nie będą zautomatyzowane.

10.8. W przypadkach uznania, iż przetwarzanie danych narusza przepisy RODO, Klientowi przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

10.9. Firma ONLYSOFA Stanisław Kiel, zobowiązuje się do przestrzegania tajemnicy związanej z danymi Klienta i nieudostępniania tych danych osobom nieuprawnionym
oraz do należytego zabezpieczenia tych informacji przed dostępem wszelkich osób nieuprawnionych. Firma ONLYSOFA Stanisław Kiel, nie może wykorzystywać
tych danych w celach innych niż wskazane w Regulaminie.

10.10. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają postanowienia Kodeksu cywilnego i odpowiednich ustaw prawa polskiego,
a także prawa Unii Europejskiej, w szczególności RODO. 

XI. Formuła zakupowa Twisto

INFORMACJA ADMINISTRATORA DANYCH OSOBOWYCH SPORZĄDZONA NA PODSTAWIE ART. 13 UST. 1 i 2 OGÓLNEGO ROZPORZĄDZENIA O OCHRONIE DANYCH (RODO)

10.10. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają postanowienia Kodeksu cywilnego i odpowiednich ustaw prawa polskiego,
a także prawa Unii Europejskiej, w szczególności RODO. 

11.1. Serwis internetowy przetwarza Pani/Pana dane osobowe w następujących celach:

a) zrealizowania usług oferowanych na stronie internetowej,

b) przekazania Pani/Pana danych osobowych do ING Banku Śląskiego S.A. („Bank”) w związku z

- świadczeniem przez Bank na rzecz Sklepu internetowego usługi udostępnienia infrastruktury do obsługi płatności przez Internet (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia).

- obsługą i rozliczaniem przez Bank płatności dokonywanych przez klientów Sklepu internetowego przez Internet przy użyciu instrumentów płatniczych (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia).

- w celu weryfikacji przez Bank należytego wykonania umów zawartych ze Sklepem internetowym, w szczególności zapewnienia ochrony interesów płatników w związku ze składanymi przez nich reklamacjami (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia).

c) przekazania Pani/Pana danych osobowych do Twisto Polska sp. z o.o. w związku z możliwością zaproponowania dokonania zapłaty za nabyty towar lub usługę przez Twisto Polska sp. z o.o. w ramach umowy zlecenia obejmującej formułę zakupową „Kup z Twisto” i udostępnieniem tej formuły zakupowej przez Sklep internetowy, a także celu weryfikacji przez Twisto Polska Sp. z o.o. należytego wykonania takich umów zlecenie (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia).

11.2. W związku z przetwarzaniem danych osobowych w celach określonych w ust.2, Pani/Pana dane osobowe mogą zostać udostępnione przez Sklep internetowy innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych, którymi mogą być:

a) ING Bank Śląski S.A.

b) Twisto Polska sp. z o.o.

11.3. W przypadku, gdy podanie przez Panią/Pana danych osobowych następuje w celu przekazania Pani/Pana danych osobowych do Twisto Polska sp. z o.o. przed zawarciem umowy sprzedaży towaru (lub usługi) nabywanego w Sklepie internetowym, przekazanie tych danych jest warunkiem zawarcia umowy sprzedaży w związku modelem biznesowym prowadzenia działalności przyjętym przez Sklep internetowy.

11.4. W przypadku przekazania Pani/Pana danych osobowych do Banku w związku z obsługą i rozliczaniem płatności dokonywanych przez Panią/Pana płatności na rzecz Sklepu internetowego przez Internet przy użyciu instrumentów płatniczych, podanie danych jest wymagane w celu realizacji płatności i przekazania potwierdzenia jej dokonania przez Bank na rzecz Sklepu internetowego.

11.5. W przypadku przekazania Pani/Pana danych osobowych do Banku w celu weryfikacji przez Bank należytego wykonania umów zawartych ze Sklepem internetowym, w szczególności zapewnienia ochrony interesów płatników w związku ze składanymi przez nich reklamacjami podanie tych danych jest wymagane w celu umożliwienia realizacji umowy zawartej pomiędzy Sklepem internetowym a Bankiem.

11.6. W przypadku przekazania Pani/Pana danych osobowych do Twisto Polska sp. z o.o. w związku z możliwością zaproponowania Pani/Panu dokonania zapłaty ceny za nabyty przez Panią/Pana towar lub usługę przez Twisto Polska sp. z o.o. w ramach umowy zlecenia obejmującej formułę zakupową „Kup z Twisto” i udostępnieniem tej formuły przez Sklep internetowy, podanie tych danych i przetwarzanie ich w tym celu jest wymagane w związku modelem biznesowym prowadzenia działalności przyjętym przez Sklep internetowy i w celu realizacji umowy zawartej pomiędzy Sklepem internetowym a Twisto Polska Sp. z o.o.

XII. Postanowienia końcowe

12.1. Gwarancja oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy produkt jest uszkodzony mechanicznie. Towar przed wysyłką sprawdzany jest prze pracowników ONLYSOFA Stanisław Kiel
i wysyłany bez wad. Jeżeli opakowanie dostarczonego produktu nie nosi znamion uszkodzeń mechanicznych, a po rozpakowaniu klient takie stwierdzi, zobowiązany jest do telefonicznego
zgłoszenia uszkodzenia w firmie dostawcy, uzgodnienia ze Sprzedawcą sposobu zwrotu towaru i sporządzenia protokołu szkody. Protokół wraz z kserokopią lub fotokopią dowodu zakupu
Kupujący zobowiązany jest przesłać na adres mailowy kontakt@onlysofa.pl. Reklamacje powstałe w wyniku uszkodzeń rozpatrywane są przez firmę obsługującą dostawy przesyłek, firma ta,
na mocy podpisanej umowy o świadczonych usługach, ponosi odpowiedzialność za dostarczanie ich w stanie właściwym, pozbawionym wad powstałych w transporcie.

12.2. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy ONLYSOFA.PL a Klientem, który jest konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego,
zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.

12.3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług
drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.